fredag 17 april 2009

Yes!

Ja! Nu funkar det! Nu har jag lärt mig telepati!

För ett par dagar sedan satte matte upp Drutt på trimbordet och plockade fram saxar, kammar, rakmaskin m.m. Jag förstod att nu skulle det inte hända något roligt på många många timmar. Hm, rätt tillfället att testa om telepatin fungerar. Jag koncentrerade mig hårt och tänkte:

"Berith. Berith. Ring Berith. Berith."

Plötsligt hörde jag matte säga, i telefon:

"Hej, det är Lotta, Drutts matte. Hjälp. Jag behöver hjälp med Drutts päls."

Yes!

I dag lämnade vi Drutt för klippning hos Berith och hennes underbara pudlar på Cachas kennel. Eftersom jag alltid trott att Drutts stöddighet sitter i pälsen drog jag till med lite telepati igen:

"Klipp bort allt. Kort. Kortkort. Kort. Klipp bort allt"

Yes!

Nej, nu har jag inte tid att blogga mer.

"Korv. Korv. Mycket korv. Korv. Falukorv."


3 kommentarer:

Leone sa...

Skrattar gott! Jösses Edison - HUR gör du?
Hoppas nu att det stämmer... att Drutt inte längre är kaxig nu när pälsen är borta! Stilig värre blev han och ja! Jag är jävig..

Ingela sa...

Ha det bra med Husse-Husse i skogen i morgon!!!!!!

Anonym sa...

Tummen upp!

Majsan