söndag 24 maj 2009

Dreams come true






Igår när jag satt på balkongen och tittade ut trodde jag att jag drömde. Jag fick gnugga ögonen flera gånger om. Nere på gångbanan kom min Tobias! Och Kajzza, och Malva, och Monya, och Leone! Vilken lycka!

Vi blev alla så glada att ses att vi kissade på oss flera gånger om. Ja, kanske inte mattarna.

Tobias är lite svårflörtad men jag ger inte upp. Är man kär så är man. Drutts syster Monya är inte så tokig hon heller så jag uppvaktade henne flitigt när Tobias gömt sig.

Oj oj oj, vilken kväll.

Kajzza var så slimmad och fin i kroppen och busade runt med oss i lägenheten. Malva var mest intresserad av att pussa matte.

Men sedan åkte de hem.

Jag snyftade i två timmar. Men jag vet. Det är bättre att ha någon att längta efter än att vara så ensam att det inte finns någon att sakna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så mysigt med pudelipudlisbesök! Jag tänker dock pudelnappa Tobias. Han e' min, bara så att du vet./Vippematten

Leone sa...

Tobbe fnyser förnärmat! INGA grabbar för mig TACK!
Idag är hela flocken inkl the leader of the pack helt slut!
Kajzza den slimmade har fått galoppera på agilitybanan och sen på det 1 timmes runda där det blev några simtag i drevviken. Nöjt sover hon på sitt lika slimmade öra.
Återigen - tack för igår!

Diza sa...

Hallå, säger jag! Har ni haft kussesinträff utan mig!!? Vaaa? Nästa gång vill jag följa med och titta på den konstiga stenen! Matte hälsar till alla!

Anonym sa...

Lotta, det ser ut som om du inte behöver tvätta ansiktet på ett bra tag :O)

Majsan