fredag 11 juni 2010

Grattis Agnes!


9 kommentarer:

Emelie Norberg sa...

vilken snygg student!! krama Agnes från mig! och jesper tackar så mycket!!

Majsan sa...

Grattis Agnes!!

Tack för att jag fick hälsa på er i dag. Kom på efteråt att jag babblade så mycket så att ni måste fått skavsår i öronen. Lovar att bättra mig nästa gång jag får komma och hälsa på. Tror jag ;o)

Jessica(Ryans mamma) sa...

Grattis till Agnes till studenten! :)
Bra kämpat! :))

Ingela sa...

Agnes.
GRATTIS!!!!

Mycket slit och mående ligger i åren bakom dej.

Starkt gjort.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

Erika sa...

Grattis Agnes! Härligt med student! Jag minns hur det var. Tror jag.

Leone sa...

Grattis Agnes och till dig Lotta som nu har klarat av detta på dina barn. Att Majsan pratar mindre nästa gång - näe, tror inte det ;)

Ha det skönt i trädgårdsoasen. Nu när jag är med bil igen och snart semester så kommer vi tuffande
Leone

Moa sa...

Grattis Agnes!!!

Edison sa...

På min ouppfostrade lillmattes vägnar tackar jag för gratulationerna. Ett särskilt tack till Majsan. Det blir Sex and the City 2. Kram

Anonym sa...

Grattis Agnes!!

Ha en skön sommar nu

kram Helene